mandag 26. oktober 2009

Den viktigste seieren

Livet for en kristen kan ligne på Skåla jenter 12 sin fotball sesong. Nederlag etter nederlag. Jo visst inneholder livet til en kristen også mange gleder, men likevel kommer nederlagene etter tur. Det har noe med "synden som henger så fast ved oss" å gjøre.


La oss i denne situasjon og i livet, løfte vårt blikk, til han som har vunnet seiersprisen for oss!


Ein siger for alle og alltid er vunne, i Jesus, i Jesus.Han løyste mi sjel som av synda var bunde, på korset, på korset.Det såg ut som et nederlag, men Jesu siger vann den dag og Jesu siger, vart min siger.


Om eg er svak er Jesus sterk, og eg får kvila i hans verk.Og eingong døy i vissa på at Jesu siger bær meg då.



Eg kan ikkje visa til sigrane store, men Jesus, ja Jesus.Han let meg få gle meg i det som Han gjorde, på korset, på korset.I livet mitt fins nederlag, men Jesu siger vann ein dag og Jesu siger er min siger


Om eg er svak er Jesus sterk, og eg får kvila i hans verk.Og eingong døy i vissa på at Jesu siger bær meg då.


Ein dag skal eg jubla og takka av glede, takk Jesus, takk Jesus.Hans evige siger gav meg kvite klede, takk Jesus, takk Jesus.i himlen står eg løyst og fri, og veit eg nådd heim fordi, at Jesu siger var min siger.


Om eg er svak er Jesus sterk, og eg får kvila i hans verk.Og eingong døy i vissa på at Jesu siger bær meg då.



(sangversa er skrevet av B.J.Hovda)


Hans Bergane

1 kommentar:

  1. Å, det er en fin sang det! Synes nesten jeg hører Sissel-Marie på Val synge den...

    SvarSlett