tirsdag 1. mars 2011

Club de Biblia 1

I går kveld hadde vi for 3 gang "Club de Biblia" hjemme hos oss. En flott gjeng! Alderen er mellom 12 og 17 år. Synes det er passe med ca. 10 stk. i en slik bibelgruppe.
>


Aud Irene stod for pizza bakinga. Felles måltid tror jeg ungdommene setter pris på. Tror Aud Irene har kommet ut av tallet på hvor mange pizzaer hun har laget til slike grupper som dette gjennom de siste årene. Det er ikke få.

>

Til en slik kveld som dette bruker jeg ca. 7 timer til å forberede meg pluss en time med språklæreren min. Hun retter på gramatikken i setningene mine. Men i det hele tatt synes jeg det går veldig greit å forberede en bibeltekst. Det er så konsentrert og fokusert, for vi bruker teksten mye. Jeg har tro på at åpenbaringens Ånd kan forklare og lyse opp.

>

Vær med å be om at det kan legge seg tilrette med 4 slike grupper til her i Cochabamba det neste halvåret. Om det legger seg tilrette vil vi starte flere fra april/mai av.

>

HB

1 kommentar:

  1. Reidun og Helge3. mars 2011 kl. 15:43

    Utrolig fint å følge dere og utviklingen iarbeidet.Inspirerende og stort.
    Med ønske om alt godt.

    SvarSlett