mandag 9. mai 2011

Flott tur til Sucre

Sucre er en veldig fin by med mange flotte mennesker. Jeg har blitt kjent med noen av dem.



Her er jeg med på en ungdomsgruppe i kirken Kerygma. Be for pastor Juan De Dios og denne forsamlinga. Ta også med disse "få" ungdommene her i bønn og be om at de må få med seg flere inn under "hørelsen".


"Sjefen" sjøl og jeg rakk å være sammen på noen måltider. Han liker best bare tørt brød og peanøttsmør men....................fikk lurt i han noe suppe og pizza også.

Pastorfamilien i "Vida Nueva". Pastoren blir bare kalt PP. Kona heter Anita. Største jenta heter Belén og minstejenta heter Becky. PP arbeider mye i radioen. Ta dem med i bønn.



I kirka "Sólo por fe" er Gonzalo pastor og forsanger. (Grønn genser). Be for han og familien og for arbeidet her. Elvira som ledet møtet snakker sikkert like bra norsk som jeg snakker spansk.







Et lite utsnitt av forsamlingen søndag formiddag oppe på CLET. (Sólo por fe).


Oppe på CLET var det fotballturnering denne helga. 50-60 ungdommer var innom. Jeg hadde andakt her på søndag. Det var stille og de lyttet. Mange, mange ufrelste. Neste søndag skal de ha premieutdeling i kirka + mat+møte.


Lyttende ungdom!

>

Det har vært noen veldig hektiske dager. To og tre møter til dagen, pluss samtaler med pastorene.

>

Heldige meg.......som treffer så mange kjekke mennesker!

>

HB




























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar