mandag 12. september 2011

Hvor er hunden?

I dag har jeg talt på to gudstjenester. Først var jeg oppe i kirka "Sólo por fe". Der startet møtet 09.30. En fin gjeng var samlet. Det var "åpent" og godt og tale. På bildet over ser dere søndagsskolebarna.
>
Det er vanskelig å ta et bilde i Bolivia uten å få med en hund. Ser du den?
>
Om kvelden talte jeg i "Vida Nueva". I denne kirka hadde så og si alle vært på leir hele helga. Mange hadde nesten ikke hatt blund på øyet. Må nok si at det var noe tungt å tale der ikveld. Folk hadde vanskelig for å holde øynene oppe. Leiren sluttet 16.30 og møtet begynte 18.30. Noen kom direkte fra leiren, med all bagasjen, til kirka.
>
I morgen går turen til CBBA. Om alt går etter planen, så rekker jeg "Club de Biblia" hjemme hos oss på kvelden.
Av og til skulle man ønske at programmet ikke var så stramt.............., men jeg har ingen andre å skylde på.......
>
HB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar