onsdag 4. januar 2012

9 personer tok imot Jesus som sin frelser

Før du leser dette innlegget skal du se til høyre på siden på bloggen og klikke på "2011" og etterpå  "mai". Der er det er stykke om bygda Charca Marcavi. "Er det strategisk å reise hit?"

Les dette!

Jeg skriver der om at det skal være en møte helg i oktober i denne bygda og ber om forbønn. Jeg vet at flere har bedt.

Charca Marcavi

Møtene kom ikke igang i oktober, men nærmere jul. Ja, slik er det med planleggingen og virkeligheten her.

Pastorene Juan Carlos (CLET) og Eduardo (Acasio) var talerne som gjestet bygda. Men det som større er; var at Gud gjestet bygda på en spesiell måte denne helga.

9 personer overgav seg til Gud!!  Så flott!

"Tenk Hvilken nåde det er av Gud" og tenk at du som ba for denne bygda får så konkret et bønnesvar!

Og det største; 9 personer som var på vei mot en evig fortapelse  har nå kommet inn på Veien som fører til Livet. Be for dem!

Men la oss huske:

1Kor 3:7:
Derfor er de ikke noe, verken den som planter eller den som vanner, men bare Gud, som gir vekst.


Takk og ære til Herren!


Jeg treffer Juan Carlos på landsleiren i helga. Kanskje får jeg noen bilder av han fra møtehelga som jeg kan legge inn på bloggen.

HB

3 kommentarer:

  1. FANTASTISK! Har isje ord! Så vanvittig bra! Gud e god!

    SvarSlett
  2. Torbjørg-Kari Brennsæter5. januar 2012 kl. 23:26

    Så flott å lese om de ny frelste! Fint at du tar deg tid til å skrive blogg. Fint å få misjonsinfo. på denne måten og kjekt å høre litt fra hverdagen deres. Lykke til i arbeidet og i hverdagen i Bolivia alle sammen!

    SvarSlett
  3. Gi meg ditt ømme frelsersinn for slektens sorg og harm, lukk meg i dine smerter inn og gjør meg sterk og varm.Lær meg å skue med ditt blikk!!!!!
    Dette er vår bønn etter å ha lest bloggen deres. Takk for gode tilbakemeldinger,vi følger dere i bønn. Godt nytt år i Jesu navn

    Reidun og Helge

    SvarSlett