tirsdag 29. september 2009

Sommerminner

I dag har jeg lastet over noen bilder fra mobilen min og til PC-en. Da dukket det opp noen sommerminner. Det kan være godt å se på nå når snøen er kommet ned til 400 m.o.h.

Vi var på bibelcamp på Val i slutten av juli. En av hoved lederene var mannen på bildet under. Han er opprinnelig fra Kina og heter Kri-s-tian Fa.-Ger,Li. Det var en artig skrue kan dere tro. Dersom han skal være leder på denne campen i 2010, vil jeg på det varmeste anbefale turen til Val.


I nærheten av Val er det flotte strender. Der oppdaget vi denne havfruen som heter Ruth-Elise.
Solnedgang med utsikt ut over Ytre Vikna. Fantastisk! Mobilen min klarte ikke å ta så gode bilder, men litt ser du da.....

På Val var det misjonstivoli med svampkasting. Jeg var blink på Val. Det gjorde jeg så bra, at jeg måtte til pers i Sara sin bursdag også, som dere ser nedenfor.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar