mandag 9. november 2009

Kjapp Oslotur

Lørdag var en bildag. Først kjørte Kristoffer og jeg til Ålesund. Der skulle jeg undervise i 2 timer for årets konfirmanter. Etter det suste Carinaen tilbake til Molde for å plukke opp Hans Andreas som var på dugnad. Deretter satte vi snuten mot Oslo. Vi skulle egentlig ha med oss en person til, men hun fikk svineinf. kvelden før. (Dermed fikk jeg også bill. til cupfinalen)
Vi reiste fra Romsdalen i strålende høstvær. Bildet under er tatt i 82 km/t i Isfjorden kl 15.30.

Vi kom frem til Fjellhaug i Oslo ca. kl 22.00 etter å ha kjørt i ett sett. Tåke og yr. Var nedom Kebabbiten og kjøpte noe godt.
Som en god Bergane stod vi tidlig opp neste dag og var blant de første på stadion. Spiste hamburger på Burgerking kl. 10.00 Søndag formiddag.
>
Jeg fikk låne noe blått av HA og så slik ut under kampen. Lua er visst fra tidlig 80-tallet.


Vi traff noen fra nabobygda utenfor stadion.






Folkehav!


Hans Andreas ser litt betenkt ut mot slutten av kampen.


Takk for all omsorg og oppmuntringer jeg fikk via SMS og telefoner utover kvelden. Spesielt fra mine forkynner kolleger Ove Sandvik og Per Tveten. Ser for meg at Ove låg og sov til middag frem til 17.00. Da slår han på nyhetene, hører resultatet, for deretter med en gang å sende en oppmuntring til meg.

Hans Bergane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar