onsdag 27. januar 2010

Stave bedehus

I kveld var jeg på enda et nytt bedehus for meg. Under denne møteserien på Lista farter vi på kryss og tvers. Bedehus er det over alt.
Mange gode musikklag er med på møtene. Også i kveld var det frisk, evangelisk og god sang.
I kveld ble ordet gitt fritt. Det var godt å høre dere som tok ordet. Jeg talte ut fra Kolosserbrevet kapittel 3. vers 1-10.
Det ble litt stille i salen da jeg dro fram telefonen for å ta bilde fra talerstolen. Jeg prøver å si litt om bloggen vår på møtene rundt om. En av grunnene til at vi har blogg er at misjonsfolket kan følge med oss. Vi trenger så sårt noen forbedere både nå, og når vi reiser til Bolivia.
Når misjonsfolket står med og ber om at Gud må åpne en dør for Ordet, regner vi med at det skjer.
>
Håper du kan være med i bønn- og offer-oppdraget!
>
Dere fra Lista som nå har funnet bloggen, kan legge den til i "favoritter" oppe til venstre. Enten klikker du på stjerna eller så klikker du på stjerna med grønn pil.
>
Hans B.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar