mandag 19. oktober 2009

På vei hjem

Etter en god frokost, ble jeg skysset på flyet som gikk fra Kristiansand til Oslo. På Gardemoen traff jeg en Flekkerøybu som var på vei hjem fra møteserie i Kristiansund. (En time fra mitt hjemsted) Nils Kåre Strøm ser noe betenkt ut på dette bildet. Det er tatt idet jeg skal til å "lefse" nedpå enda et stykke Pizza fra PizzaHut. Han klarte seg med en baguette og litt kaffe. Ville vente med varmmaten til han skulle sipise middag med kona.

Karen på bildet under har jeg skrevet om på bloggen før. Han satt litt bortenfor Nils Kåre og meg på Gardemoen. Siden han ledet Ålesund til seier over Start igår, sto han ikke særlig høyt i kurs hos NK.

Nå må jeg vel starte med litt lesing igjen. Flere timer til flyet mitt går til Molde......

Hans

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar