tirsdag 22. juni 2010

Telemark, Oslo, Hurdal, Trondheim, Tromsø og Molde

Det har vært lite blogging i det siste. Jeg har hatt møter i Telemark. Det var dårlig med internett forbindelse der. Bodde "hjemme" noen dager. Fikk tid til litt siloslått, såpass at nevene mine ble blodige.


I helga møttes Aud Irene og jeg i Oslo. Vi skulle på innføringskurs for nye misjonærer. Rakk en liten gåtur før møtet i Misjonssalen på Søndag. Måtte bare se litt på trappa til Eli Hagen.
>
Jeg reiste hjem på Søndagskvelden. Aud Irene fortsatte på kurs på Hurdal.

Elisabeth insisterte på å få finkjolen da jeg kom hjem på mandags morgenen. Stas med pappa!

>

Ikke mange timene etterpå satte Hans Andreas, Kristoffer og jeg kursen mot Værnes (Trondheim). Kjørte guttene til flyet som skulle til Tromsø. De skulle være deltagere på Midtsommertreff på Fjellheim i Tromsø.


Måtte bare ta et bilde mens vi kjørte. Snøen ligger langt nedover hos oss i midt-Norge.
>
Hans Bergane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar