onsdag 18. november 2009

Legevakt, linselus,bleieskift og møter

Nok en innholdsrik dag! Aud Irene har vært på kurs hele dagen. Jeg har vært hjemme å stullet og stellet. Bleieskift, matlaging og forberedelse til møte kl 17.00 og maks1 kl. 19.30.
Men det var ikke i min plan at Kristoffer skulle falle på skolen kl. 14.15 å slå hodet i en stein! Han kom blødene hjem og så mange prikker. Ettersom svigemor var borte i dag måtte jeg være med han til legevakta da Aud kom hjem kl 16.50. Møtet som jeg skulle på kl. 17.00 ble et vitnemøte. (De hadde det sikkert fint uten meg)
>
Her ligger Kristoffer og blir sydd.


Vi rakk heldigvis maksklubben. Den har vært utsatt pga. svineinfluensa et par ukers tid. >

>

Da vi i dag tidlig slo opp Romsdals Budstikke så vi 3 smilende håndballgutter. (se bildet nedenfor). Hans Andreas er ei linselus. Til og med på cupfinalen var han på storskjerm. Er det noen som har lyst til å lese hva som stod i RB så er linken:http://www.rbnett.no/article/20091118/SPORT/103467174/1085

>>


Hans Bergane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar