tirsdag 3. april 2012

Over haugar og ned i dalar

Den siste uka har jeg vært mye på reise. Opp fjellsider og ned i dype daler. Jeg har kjørt på mange rasfarlige steder, men er kommet hjem igjen uten skader på meg og bilen.

Tirsdag og onsdag var jeg i Acasio. 17 ungdommer møtte frem. Alderen var fra 13-17. Lyttende ungdomsflokk.

Torsdag kveld var jeg i hjemmet til Abel i sørdelen av Cochabamba. Vi hadde "Club de biblia". På disse klubbene går vi hver gang gjennom en bibeltekst.

I helga var jeg i Sucre. Var med og deltok i kirkene "Vida nueva" og "Solo por fe".  Veldig fint å se at ungdomsflokken i "Vida nueva" vokser. Måtte bare ungdommene også vokse i nåde og kjennskap til Frelseren; Jesus Kristus.

Oppe i kirka "Solo por fe" er det også alltid fint å få være med og delta. Det er en ungdommelig flokk som styrer og leder arbeidet i denne kirka. Be om ledelse og visdom for dem og for pastor Gonzalo.

HB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar