onsdag 30. mai 2012

Avslutninger både her og der

Nå for tida er det avslutninger både her og der for meg, siden jeg har reist og prekt over hele Bolivia.
Har hatt min siste "langtur". Var i Sucre sist helg. 

Mandagskveldene har vi ofte en "Club de Biblia" gruppe hjemme hos oss. Siden det var siste gangen jeg skulle være med, reiste vi ut for å spise etter at vi hadde hatt en andakt. 

Ruth Elise og jeg hadde aldri smakt antikucho (stekt kalvehjerte) før. Ungdommene mente at dette måtte vi absolutt prøve siden dette er en tradisjonsmat her.
             Denne type mat lages og serveres i gatene om kveldene.
 Hjertet skjæres opp i små biter og tres på et spyd. Potet og sennepssaus er tilbehør.
 Ruth Elise
 Alana
 Carlos, Samuel og Daniel fant seg en lekeplass mens vi ventet på maten.

Joda, maten smakte den....selv om jeg hadde håpet på at hjertet var litt mere sprøstekt. Mett ble jeg ikke.
         Derfor, på tur hjem kjørte vi innom stam "restauranten" vår: GYROS.
Tre "gogutter" jeg kommer til å savne


HB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar