mandag 25. januar 2010

Frikvelden

I kveld er det frikvelden min. I huset jeg bor er det stille. Mannen er på jobb og kona på forening. Jeg har tatt meg 3 brødskiver og en makrell i tomat boks. Så gikk jeg på rommet for å se på litt bilder jeg tok rett etter nytt år.
Elisabeth er den av barna våre som er mest villig til å være med å vaske huset. Hun er veldig tolmodig. Tar gjerne flere rom. Derfor blir det nesten glorie ut av det.

Når man har holdt på en stund blir man veldig varm. Godt å kose seg litt med storebror. Han bruker gjerne å sitte slik. Han "våker" over laptoppen.

Sara prøvde å spille litt sjakk med seg selv. Savner kanskje en å slå? Håper Kjell Trodahl kan komme på besøk!

Etter at helgevasken er unnagjort gjør Elisabeth det samme som mora. Tar seg en kaffekopp.


Hans B


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar