onsdag 20. januar 2010

Lista

Nå er jeg kommet til Lista. Her skal det være en 14. dagers møteserie. Det er første gang jeg er her ute på "tuppen" av landet. I går kveld var møtet på Betlehem på Borhaug. Det lokale musikklaget gledet oss med god og fin sang. Jeg tror det var bra fremmøte denne første kvelden.
Kan du være med å be for møteserien?


På tur ut hit i går kjørte jeg buss. Fra Farsund til Vanse satt mange skoleungdommer på med bussen. Jeg satt å lyttet til hva samtaleemne de hadde. Det var lite oppbyggelig. Måtte Herren få nå den oppvoksende slekt her ute på Lista! Å, som det trengs vekkelse! Be om; "at de må bli frelst"!

Hans.B

1 kommentar:

  1. Hei Hans!
    Lykke til med møteserien. Jeg er i Cochabamba denne uka. Dere er vel på plass om et halvt års tid, om Gud vil. Gled dere!
    Jan-Tore

    SvarSlett