lørdag 2. januar 2010

Otterøya-Namsos-Solemdal (brrrrr-kaldt)

Da Elisabeth og jeg gikk å la oss i går kveld, måtte jeg bare ta bilde av dynamitt Harry og hans elever. Her holder de på med krutt og egen produserte utskytningsramper. Lenge etter at jeg la meg hørte jeg hyl og hvin utenfor husene.
Vi kjørte fra Otterøya litt før kl. 10 i dag. 14 minus grader der. Bildet over er fra Namdalseid. Tatt gjennom frontruta. Det var en idyllisk kjøretur vi hadde i dag. Bildet under er fra Eidsvåg. Også tatt i fart. En kjempefin rød himmel til kvelden. Immellom disse to stedene hadde vi flere plasser med temp. rundt 25 minus grader.



Da vi kom hjem var huset varmt og Taco-bordet sto klart. Greit med hushjelp!


Hans Bergane


1 kommentar:

  1. Godt nytt år til alle dere! Og takk for fint bilde av Elisabeth!

    SvarSlett