søndag 4. desember 2011

Du er innbudt...........

På fredag var det tredje gang det ble invitert til Club de Biblia i kirka "Solo por fe" i Sucre.

Nå var skolen slutt, så det nyttet ikke å stille seg utenfor den for å invitere til møte.

Jeg gikk i gatene i ca. 4 timer. 11 stk. fra "Jehovas Vitner" gikk i de samme gatene for å spre sitt budskap. Virket litt puslete da, med bare meg......, men det var jo ikke bare meg. I Norge er det mange mange som folder sine hender i forbønn for tjenesten som vi står i. Det er også en annen "som går ved min side og leder min gang..."

Det kom 19. stk. på den gruppen med de yngste ungdommene. Vi hadde en veldig fin stund. Nesten alle som var der, var der for tredje gang.

Det er underlig å dele Ordet ut til ungdommer som for første gang i sitt liv hører om hva som skjedde da Moses satte opp en kopperslange på en stang i leiren.

Mange hadde hørt om Moses, men denne fortellingen hadde de aller fleste ikke hørt før.
Her er ungdommene som kom på den "eldste" gruppa. Vi hadde det kjempefint! Det ble samtale.

Det finnes mange mennesker og selskaper som innbyr til deres varer og tjenester.

Men det er så få som innbyr til Bibelens Kristus. Dette gjelder ikke bare i Bolivia, men også i Norge. Tror vi at alle i Norge vet at de er innbudt til Jesus og den nye jord?


HB


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar